بهترین فست فود در شهر پرند

بهترین فست فود در شهر پرند

بهترین فست فود های شهر پرند را با فست فود پیتزا خونگی شروع می کنیم. فست فودی که به واسطه محبوبیتش بین مردم، دو شعبه در شهر پرند دارد. فست فود پیتزا خونگی اولین شعبه خود را در فاز۵ بلوار امام رضا افتتاح کرده بود و چون تخصص خود را روی پیتزاهایی بی نظیر گذاشت به همین دلیل بین پیتزا باز ها کلی طرفدار پیدا کرد و تصمیم گرفت شعبه دوم خود را در در فاز ۲ با دکوراسیونی جذاب تر و خدمات بهتر افتتاح کند.

مزایای فست فودی پیتزا خونگی:

  • استفاده از محصولات طبیعی و با بهترین کیفیت
  • بهترین سر آشپز متخصص فست فود
  • تحویل سریع درب منزل
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • ارسال رایگان

پیتزا خونگی ارسال رایگان

آدرس فست فود در شهر پرند

فست فود پیتزا خونگی در شهر پرند دو شعبه دارد.

کمتر کسی هست در پرند که فست فود پیتزا خونگی را نشناسد. فست فودی که دو شعبه در پرند دارد و یک سر و گردن از بسیاری از فست فود های پرند بالاتر است.

شعه ۱ فاز ۲:

پرند، میدان استقلال،  بلوار جمهوری، جنب پاساژ تیراژه

شعبه ۲ فاز۵:

پرند، شهرک آفتاب، خیابان امام رضا، رو به رو مسجد

ساعات: کاری همه روزه ۱۱:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ شب

شماره تلفن فست فودی در پرند

طرفداران فست فود، این رستوران را خوب می‌شناسند و کمتر پیش می‌آید با لبخند رضایت از آن صحبت نکنند. رستوران پیتزا خونگی ۲ شعبه در نواحی مختلف شهر پرند دارد؛ تمامی این شعب فضای بزرگ، دستور غذا و دستور پخت یکسان و کیفیت بالایی دارند.

۵۶۷۳۸۵۰۰ | ۵۶۷۳۸۶۰۰

۰۹۹۳۷۱۶۲۸۱۳ | ۰۹۹۳۷۱۶۲۸۱۴

تاریخچه فست فود

با اولین رستوران ها، و ما در مورد تاریخ باستان صحبت می کنیم، اولین فست فودها در قالب اقلام از پیش ساخته شده برای جلب رضایت جمعیت زیادی آمدند. جیره های نظامی نیز فست فود هستند و به هزاران سال قبل باز می گردند.

اگرچه اصطلاح فست فود برای اولین بار در سال ۱۹۵۱ در فرهنگ لغت ظاهر شد، اما ایده غذای ارزان و آسان به دهه های اول قرن بیستم بازمی گردد.

با صنعتی شدن و اتوماسیون نوآوری های متنوعی از جمله ساخت خودرو در خط تولید به وجود آمد. فقط یک مسئله زمان بود تا اینکه همان اصول در مورد همبرگرها اعمال شود. اولین مک‌دونالدز در دهه ۱۹۴۰ تاسیس شد و بسیاری دیگر از آنها پیروی کردند و گزینه‌های غذایی را به غذاهای دیگر متنوع کردند.

گزینه‌های رانندگی به کارآمدتر شدن فست فود کمک کرد، اکنون همه چیز، از تهیه غذا گرفته تا تهیه و سرو آن، مانند یک دستگاه روغن‌کاری شده خودکار شده است. بقیه اش تاریخ است.

مشکل فست فود این است که سریع و ارزان هرگز مترادف با کیفیت نیستند. گوشت های فرآوری شده، رنگ ها، افزودنی ها، مواد نگهدارنده، مقدار زیادی روغن پخت و پز، نشاسته، پروتئین های بی کیفیت و میلک شیک های چربی ترانس بدون شک کارآمد هستند. با این حال، اکنون می دانیم که آنها پشت همه اختلالات مدرن و بیماری های مزمن هستند.

آیا چیزی به نام فست فود سالم وجود دارد؟ بخوانید و ببینید چرا فست فود برای شما بدتر از آن چیزی است که فکر می کردید. هر چند نور در انتهای تونل وجود دارد!

سالم ترین فست فود چیست؟

برای یافتن فست فود سالم، باید خارج از چارچوب فکر کنید. شما می توانید غذای “سریع” و آسان را در خانه به راحتی بپزید. به یک سالاد پرتاب شده یا یک سوپ رشته فرنگی فکر کنید. همان جا فست فود است و سالم است. متأسفانه، انتظار نداشته باشید که تعداد زیادی فست فود سالم در هیچ زنجیره ای پیدا کنید.

با این حال، حدس می‌زنیم که متروی ماهی تن در مترو، استیک بوریتو در چیپوتل، و برگر گیاهی در برگر کینگ آنقدرها هم بد نیستند. هیچ چیز مانند غذاهای اصیل نیست، اما حداقل اینها با مواد بهتری ساخته می شوند.

در اینجا چه اتفاقی می افتد. زمانی که همه ما شروع به دیدن رابطه مستقیم بین مصرف فست فود و چاقی، دیابت، بیماری قلبی و سرطان کردیم، دیگر خیلی دیر شده بود.

رستوران های فست فود سعی کردند با استفاده گسترده از غذاهای فرآوری شده بیشتر مراقب باشند و حتی شروع به ارائه سالاد کردند. این اصلاً بد نبود تا اینکه تحقیقات نشان داد سالاد در زنجیره همبرگر کالری بیشتری نسبت به چیزبرگر دارد.

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *